WAAR?

We verblijven dit jaar van 31 maart tot 4 april in De Pannenhoeve te Alveringem.

 

Kampadres: Groenestraat 76, 

                    8691 Alveringem, 

                    België

WANNEER?

We vertrekken op vrijdag 31 maart. Jullie kinderen worden verwacht aan het scoutslokaal om 18u.

Op 4 april kunnen jullie kinderen tussen 16u en 17u  aan het kampterrein worden opgehaald. Indien u niet om uw kinderen kan komen naar het kampterrein dan zal de eenheidsleiding u verwittigen wanneer uw kind vertrekt met een andere ouder en wanneer u aan het lokaal verwacht wordt om ze op te halen.

Naar jaarlijkse gewoonte rekenen we op voldoende ouders die bereid zijn om hun kinderen te brengen en/of op te halen van de kampplaats. Dit kan u laten weten via het inschrijvingsformulier (op de website of achteraan deze brief). Aan de hand van deze gegevens kunnen wij een vervoerslijst opstellen.

Om het brengen en ophalen van de kinderen wat aantrekkelijker te maken hebben we dit jaar iets nieuws in het leven geroepen. Per kind die meegenomen wordt per rit met de auto wordt er na kamp 2.5 terug gestort. Dus 1 ouder die 4 kindjes meeneemt in het brengen EN in het ophalen krijgt van ons 20 teruggestort na het kamp.

KOSTPRIJS?

De kostprijs van van het paaskamp bedraagt €75 per kind.

Het is niet nodig om zakgeld mee te geven of bij de kostprijs te storten. Dit zullen ze niet nodig hebben.

We vragen om enkel te betalen via overschrijving. Ons rekeningnummer is BE94 9791 5342 5814. Graag vragen wij ook om volgende mededeling te gebruiken: Paaskamp 2023 – ‘naam van je kind(eren)’.

Graag ten laatste tegen 19 maart in te schrijven. Dit kan op onze website: 33efos.be/paaskamp, of via het inschrijvingsformulier achteraan in deze brief. Deze kan u deponeren in de brievebus van de Warandedreef 5 in Koekelare. Wenst u nog in te schrijven na deze datum dan zullen wij een extra kost van 15 euro moeten rekenen.

Indien u financiële steun wilt voor het kamp kan je terecht bij Meles (0468 25 98 69) om een discrete oplossing voor u uit te werken.

INFOMOMENT

Op zondag 26 februari is er om 18u15 een infomoment over paaskamp voorzien. Hier geven we informatie over het kamp zelf. De takleiders zullen ook het verloop van de dagen bespreken en hun kampthema al prijsgeven. Daarna kunnen jullie met alle vragen terecht bij de leiding en eenheidsleiding.

BAGAGE

De bagage gaat mee met de container en die vullen we op donderdag 30 maart. U kan de bagage komen brengen tussen 18u en 19u.

De container zal gelost worden op woensdag 5 april. U kunt de bagage komen ophalen tussen 18u en 19u.

Indien deze uren niet passen voor u, kan u gerust iets laten weten aan de eenheidsleiding. Zo kan er een regeling getroffen worden.

WAT MOET ER ALLEMAAL IN JE BAGAGE

Voor iedereen:

  • 2 keukenhanddoeken met naam
  • Voldoende kledij (+ warme kledij), die vuil mag worden
  • Set kledij die na gebruik in de vuilbak mag
  • Elke dag vers ondergoed en kousen + reserve met naam
  • Een boekje of spelletje voor tijdens de siësta
  • Handdoeken en washandjes
  • Haarborstel
  • Tandenborstel, tandpasta
  • Pyjama
  • Linnenzak of kussensloop om vuile kledij in te stoppen
  • Drinkfles
  • Medicatie indien nodig (in een gesloten enveloppe met naam afgeven bij vertrek)
  • Regenkledij, petje en zonnencrème
  • Zwemgerief
  • Goede (wandel)schoenen of eventueel laarzen, (zorg zeker voor 2 paar schoenen)
  • Pantoffels
  • Zaklamp
  • Slaapzak (Comfort 5° is erg aan te raden), dekbedovertrek en kussen (knuffels zijn zeker ook welkom op paaskamp, gelieve ook wel de naam van hun eigenaar te noteren op de knuffel)  

ZAKJESSYSTEEM

Voor jongwelpen en welpen stellen we het “zakjessysteem” voor. Per dag een zakje met de kleren voor die dag (kousen, ondergoed, T-shirt, broek). Dit zorgt voor minder verloren voorwerpen en zo is het makkelijk voor uw kind om de juiste kleren te vinden in de bagage.

Nog een trucje om minder verloren voorwerpen te hebben: schrijf overal de naam van uw kind op (dit kan je makkelijk doen met een textielstift of met een balpen, de leiding zou dit erg appreciëren).

BELANGRIJK

  • Vergeet zeker ook de laatste ‘formaliteiten’ niet: SSI/ISI+ kaart en/of Kids-ID of identiteitskaart.
  • Medicatie in een gesloten enveloppe (met naam) afgeven aan de eenheidsleiding bij vertrek.
  • Heeft uw kind luizen? Meld dit dan zeker aan de leiding en geef luizenshampoo mee met uw kind. Indien u dit niet gemeld heeft zullen wij genoodzaakt zijn de luizenshampoo aan te rekenen.
  • Gsm’s zijn verboden op kamp voor de JVG’s. Je hoeft ze niet mee te geven want ze zullen niet gebruikt worden. Uiteraard kan de postduif steeds gebruikt worden!
  • Alsook het meegeven van snoep heeft geen enkele zin, deze worden in beslag genomen omdat dit allerlei ongedierte aantrekt.

NOODTELEFOON tijdens het kamp

Meles (0468 25 98 69) – Bevlogen Tarbagan (0468 23 87 89)

Groetjes van de eenheidsleiding
Meles en Bevlogen Tarbagan